חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הקטנת חזה כמה עולה?

ניתוח להקטנת חזה הוא אחד הטיפולים הפופולאריים ביותר בתחום ולא בכדי. שדיים גדולים, במיוחד כאלו אשר לא מתאימים לגוף האישה, הם מקור לסבל משמעותי וישפיעו על תחומים שונים בחיים. ניתוח הקטנת שדיים יכול להיות הפתרון האולטימטיבי עבור נשים רבות, להעניק להן מראה אשר איתו הן ירגישו בנוח ויוכלו להיראות ולהרגיש מעולה. לפניכם המדריך המלא לניתוח הקטנת שדיים כולל התשובה לשאלה – הקטנת חזה כמה עולה?

מה המטרה של ניתוח הקטנת חזה?

שדיים גדולים ולא פרופורציונאליים למידות הגוף, יכולים לגרום לחוסר נוחות ואף לכאבים. השפעתם תורגש ברמה החברתית, במפגשים כאלה ואחרים, ברמה האינטימית, הזוגית וכן ברמה הפיזית שכן שדיים גדולים, יכולים לגרום להיווצרות של עומס רב מדי וכאבי גב כתוצאה מכך.

המטרה המרכזית של ניתוח להקטנת חזה נחלקת ל-2. ראשית, השאיפה היא להעניק לשד מראה מורם, אסתטי, ואטרקטיבי, אשר תואם את מידות הגוף של כל מטופלת ומטופלת כמו גם את רצונותיה כמובן.

המטרה הנוספת הינה להעניק באמצעות הניתוח, חופש תנועה רב יותר אשר יכול להתבטא בנוחות פיזית במקומות שונים. כמו גם היכולת ללבוש סוגי ביגוד שלפני הניתוח לא היו יכולים לבוא בחשבון ולבצע פעילות ספורטיבית ללא הפרעה או מעמסה.

מה כולל הניתוח עצמו?

בניתוח עצמו המטרה היא להסיר רקמות שד, רקמות עור ושומן עודף, כמו גם התאמה של גודל השד למידות גוף המטופלת.

לאחר הסרה של כל הרקמות הרלוונטיות, הרופא 'בונה' מחדש את השד ואת צורתו, מעניק לו מראה טבעי, זקור ומוגבה מעט. המראה שמתקבל ניחן בקוטב עליון עדין ובחלק תחתון מלא ועגול של השד.

הצלקות שנשארות לאחר הניתוח ממוקמות לרוב מסביב לעטרה ומטה כלפי הקפל התת-שדי, ולעיתים אף בתוכו. הצלקות משתנות בהתאם לסוג הניתוח להקטנת חזה שנעשה ולעיתים יש צורך לשלב טיפולים נוספים כמו שאיבת שומן, ניתוח מתיחת בטן ועוד.

בטח שאלתם הקטנת חזה כמה עולה? אז המחיר נע בין 30,000 ₪ ל-45,000 ₪ ומשתנה בהתאם למטופלת, לסוג הניתוח, למורכבות שלו ולרופא המנתח.

למי ניתוח להקטנת חזה יכול להתאים?

הניתוח להקטנת שדיים יכול להתאים לכל מי שסובלת משדיים גדולים ביחס למבנה הגוף שלה, או למי שאינה מרוצה מגודל השדיים שלה (במידה והם גדולים).

טווח הגילים המתאים לניתוח זה הינו רחב מאוד ומתחיל כבר בגיל 17-18 ועד גיל מאוחר, אפילו עד גילאי 70+. למרות זאת, ההמלצה היא לחכות מעט עם הניתוח עד לאחר שהחזה מסיים את תהליך הגדילה שלו, מה שבדרך כלל קורה בין גיל 18 ל-21.

מה כוללת תקופת ההחלמה מהניתוח?

לניתוח הקטנת חזה ישנו יתרון בולט אשר לא רבות יודעות עליו. בשל הבידוד היחסי של שרירי החזה מאזור הניתוח, הוא אחד הניתוחים הפחות כואבים בתחום. בימים הראשונים שלאחר הניתוח יורגשו כאבים קלים, איתם ניתן להתמודד בעזרת משככי כאבים.

חשוב להימנע מפעילות מאומצת במהלך ששת השבועות שלאחר הניתוח, חשוב גם ללבוש חזיית לחץ ייעודית ולהימנע מחשיפה לשמש ולמקורות מים ציבוריים. לאחר כשבוע עד שבועיים, רוב המטופלות כבר יכולות לחזור לעבודה בצורה הדרגתית.

איפה כדאי לעבור ניתוח להקטנת חזה?

ד"ר אריאל טיסונה הוא מומחה לכירורגיה פלסטית ומשחזרת וה'אני מאמין' שלו הוא קודם כל לשפר את איכות החיים של כל מטופל ומטופלת שמגיעים אליו. תוך מקצועיות רבה, ניסיון וסבלנות שתיקח אתכן למחוזות עליהן תמיד חלמתן.