חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

כמה עולה לעשות הגדלת חזה?

מאז ומעולם שדיים היו סמל לנשיות ולאסתטיות. המיקום במרכז הגוף , הצורה והגודל הביאו את החברה לקבע את החזה הנשי כמושא לתשוקה.

ניתוח הגדלת חזה יכול לעשות הבדל עצום עבור כל אישה שחפצה בכך. הנה כל מה שצריך לדעת על ההליך הפופולרי – ניתוח הגדלת חזה.

כל אישה רוצה להרגיש בנוח עם הגוף שלה. זה תורם לביטחון העצמי, לתחושת ההשלמה והקבלה של הגוף שלנו ועוד. כל אחת מאיתנו רוצה להיראות במיטבה, בכל גיל ובכל מקום.

ניתוח להגדלת חזה הוא פתרון בו נשים רבות בוחרות, על מנת להשיב לשדיים שלהן את המראה הטבעי והצעיר או בשביל לשפר נתונים קיימים. מה כולל התהליך? למי זה מתאים? כמה עולה לעשות ניתוח הגדלת חזה? ומה חשוב בבחירת הרופא המנתח? כל התשובות לפניכן.

מה היא מטרת הניתוח להגדלת חזה?

מטרת הניתוח להגדלת חזה, מלבד המטרה הברורה מאליה שבהגדלת החזה, היא להעצים את תחושת הנשיות ולהביא אותה למצבה האידיאלי עבור כל אחת ואחת באופן שמתאים לה ביותר.

נקודה חשובה מאין כמותה היא שאותו רצון לשיפור מראה הגוף ושביעות הרצון, יבוא מהמטופלת עצמה ולא מלחצים סביבתיים וחברתיים. שאלי את עצמך, האם אני עושה זאת בשביל עצמי? במידה והתשובה היא חיובית, זה הזמן לקבוע פגישת ייעוץ וללכת על זה בלב שלם.

למי זה מתאים?

ניתוח להגדלת חזה מתאים לכל אחת שרוצה ומעוניינת להגדיל את השדיים שלה,

בנוסף לתנאים הבאים:

  • לרוב מומלץ להמתין עד גיל 21 ובמקרים מסויימים ניתן לעבור את הניתוח כבר בגיל 18. תלוי בעיקר בשלב בו החזה סיים את תהליך הגדילה הטבעי שלו.
  • הניתוח מתאפשר עבור נשים במצב רפואי תקין ולאחר בדיקות קבועות ומשתנות, עליהן ימליץ הרופא המנתח בפגישת היעוץ.
  • הניתוח מתאים מאוד לנשים לאחר תקופת הלידות וההנקות, זמן בו השדיים מתרוקנים. רצוי להמתין מספר חודשים לאחר הלידה או סיום שלב ההנקה.

מהו אופן ביצוע הניתוח?

לאחר פגישות הייעוץ, ביצוע המדידות, הסכמה על התוצאות הרצויות ובחירת השתל המתאים – ניגשים לניתוח עצמו, השלב שלאחריו הגוף שלך כבר לא יראה אותו הדבר.

הניתוח מתחיל בחתך מזערי בקפל התת-שדי אשר דרכו מוחדר השתל לשד. הצלקת אשר מכוונת להיות בדיוק בקפל, נמצאת עקב כך במקום מוסתר שקשה לראות לאחר ההחלמה. אורך הצלקת כ-4 ס"מ. הניתוח נעשה לרוב תחת הרדמה כללית ואורך כשעה וחצי.

כמה עולה ניתוח להגדלת חזה?

ישנם כמה משתנים שקובעים את מחיר הניתוח להגדלת חזה. ביניהם ניתן למצוא את מורכבות הניתוח שמשתנה בין אישה לאישה, מיומנות הרופא המנתח והניסיון שלו, סוג השתל בו נעשה שימוש ועוד.

כיום, מחיר הניתוח להגדלת חזה בארץ נע בין 20,000 ל-25,000 ₪.

הפרט החשוב ביותר – בחירת הרופא המנתח

ניתן לדבר רבות על אופן ביצוע הניתוח או על סוג השתל. אך הפרט החשוב והקריטי ביותר להצלחת הניתוח הוא מיומנות הרופא המנתח והתקשורת עמו. לכן לפני שאתן בוחרות, כדאי שתכירו את ד"ר אריאל טיסונה.

ד"ר טיסונה הינו מומחה לכירורגיה פלסטית ומשחזרת. מזכיר האיגוד הישראלי  לכירורגיה פלסטית ופלסטיקאי בכיר ואחראי על תחום השד, במחלקת כירורגיה פלסטית בבית החולים שיבא. בניתוחים כמו הגדלת חזה, כדאי מאוד שתפקידו את גופכן בידיים מקצועיות ומנוסות, שתקבלו יחס מעולה, שירות אדיב ואת הסיכוי הטוב ביותר להצלחה. הגיעו לפגישת ייעוץ במרפאה של ד"ר אריאל טיסונה.

אולי יעניין אותך גם: