חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מה זה מאמי מייקאובר?

עבור נשים רבות אשר סיימו את הקמת התא המשפחתי שלהן ועברו את תקופת ההריונות וההנקות, החזרה לגזרה הצעירה שהייתה להן בעבר, היא בגדר חלום שמתרחק ככל שהשנים נוקפות. אך כיום, ניתוחים שבעבר היו יכולים להיחשב מיוחדים וככאלה שלא מיועדים לכל אחת, הפכו תודות לטכנולוגיה ולשיטות חדשות שהתפתחו, לזמינים ונוחים הרבה יותר. מאמי מייקאובר הוא ניתוח בדיוק כזה. הניתוח, שבתרגום חופשי ניתן לכנותו 'מהפך אימהי', מרמז בעצם בשמו על מטרותיו והוא אף משלב מספר הליכים בשביל להשיג זאת. אז מהו ניתוח מאמי מייקאובר? הנה כל מה שתצטרכו לדעת.

מהו ניתוח מאמי מייקאובר ומה הוא כולל?

מאמי מייקאובר, הוא ניתוח אשר קיבל את שמו בארצות הברית, שם התחיל את דרכו, הפך ללהיט ומשם הגיע עד אלינו לישראל בשנים האחרונות. מדובר למעשה בניתוח פלסטי שמתבצע תחת הרדמה כללית ומשלב מספר הליכים כירורגיים שכוללים בעיקר מתיחת בטן וניתוחים לעיצוב החזה. לעיתים קרובות ובהתאם למטופלת, יתווספו גם הליכים באזור הירכיים, בשפתי הנרתיק, בישבן וכן שאיבת שומן מאזורים שונים בגוף.

ניתוח מאמי מייקאובר יתאים בעיקר עבור נשים שישאפו לשינוי משמעותי וכולל בגוף שלהן, תוך שילוב של מספר הליכים כמכלול ובהתאם לרצונותיה של המטופלת ולהערכת הרופא המנתח.

למי הניתוח יוכל להתאים?

ניתוח מאמי מייקאובר יתאים בעיקר עבור נשים שמעוניינות בשינוי משמעותי ונמצאות בשלב בחייהן, בו הן סיימו להקים את התא המשפחתי ולא צופות הריונות עתידיים. במהלך תקופת ההריונות וההנקות, מתחוללים לא מעט שינויים הורמונליים ושינויי משקל קיצוניים, אשר באים לידי ביטוי בעיקר באזור הבטן ובאזור החזה.

ניתוחי מאמי מייקאובר נועדו עבור נשים לאחר תקופה ההריונות, שרוויה בשינויים הורמונליים ולכן, הניתוח מתמקד בהתאם באזורים אלו. זה המקום להדגיש שעצם קיום הניתוח אינו פוגע בסיכויים להיכנס להיריון נוסף, אך הריון עתידי בהחלט יכול לפגום בתוצאות הניתוח. בנוסף, הניתוח יתאים לנשים אשר מצבן הבריאותי תקין ושאינן סובלות ממחלות כרוניות או מצבים בריאותיים שלא יאפשרו את קיום אחד ההליכים שבניתוח.

כיצד מתבצע הניתוח?

הניתוח מתבצע תחת הרדמה כללית ואורך בין שלוש לחמש שעות, בהתאם למורכבות הניתוח ולהליכים הנדרשים. הניתוח נערך לרוב על פי השלבים הבאים:

לאחר ההרדמה, מבצע המנתח את ניתוח החזה הנדרש. הניתוח יכול להיות הרמת חזה, הקטנת חזה, הוספת נפח והגדלה של החזה, הידוק העור בחזה ועוד. השלב השני יכלול לרוב טיפול באזור המרכזי הנוסף, הבטן. בהתאם לצורך תתבצע שאיבת שומן מאזור המותניים ומאזורים נוספים, הסרת עור עודף מקדמת הבטן והידוק של השרירים אשר נחלשו ונפרדו בעקבות הריונות.

לאחר מכן, המנתח הפלסטי ישלים את ההליכים באזורים נוספים בהתאם למה שסוכם עם המטופלת בטרם הניתוח. לסיום, תופרים בחזרה את כל החתכים כנדרש.

מה כוללת תקופת ההחלמה מניתוח מאמי מייקאובר?

תקופת ההחלמה מהניתוח כוללת למעשה החלמה ממספר הליכים, כך שאורכה עלול להשתנות בהתאם בין המטופלות. תקופת ההחלמה הכללית תימשך בין 4 ל-6 שבועות ותכלול מספר שלבים.

בשבוע הראשון תורגש אי-נוחות וכאבים יורגשו באזורים שונים, מומלץ לעשות שימוש במשככי כאבים בשבוע זה וכן לדאוג לעזרה בפעולות הבסיסיות. בשבוע השני, ניתן יהיה לחזור לפעילות מתונה שלא כרוכה במאמץ גופני או נשיאת משקל רב. לאחר כ-3 שבועות צפויה הקלה משמעותית וניתן לחזור לפעילות שגרתית. לאחר כ- שישה שבועות ניתן לחזור לבצע מאמצים וספורט.

ניתוח שעושים אצל מומחים

מאמי מייקאובר הוא לא ניתוח רגיל או פשוט. הוא משלב מספר הליכים שונים ומצריך ידע רב, ניסיון במספר ניתוחים שונים ויכולות כירורגיות גבוהות מאוד. ניתן לומר שניתוח מאמי מייקאובר הוא ניתוח שמחייב מומחיות בכירורגיה פלסטית ברמות הגבוהות ביותר.

לד"ר אריאל טיסונה, יש את הפתרון המושלם בשביל אימהות שרוצות להיראות ולהרגיש שוב צעירות. קיבעו תור עוד היום לפגישת יעוץ במרפאה של ד"ר אריאל טיסונה ותוכלו גם אתן, להתרשם מכל מה שיש למאמי מייקאובר ולניתוחים אחרים להציע לגוף שלכן.