חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ניתוח פלסטי בפנים מחיר

אנחנו רוצים להיראות טוב בעיקר בשביל עצמנו, להסתכל במראה ולחייך אל מול הדמות שניצבת בפנינו. הפנים שלנו הם כנראה האזור הכי בולט וחשוב בחזות החיצונית שלנו ולכן אין פלא, שניתוחים פלסטיים שונים בפנים הפכו עם השנים לבשורה הגדולה ביותר שיצאה מעולמות הטיפולים האסתטיים. קראו על כך במאמר הבא: ניתוח פלסטי בפנים מחיר.

מהו ניתוח פלסטי בפנים?

ניתוחים פלסטיים בפנים הם למעשה שם כולל לסוגים שונים של ניתוחים שמבוצעים באזור הפנים, ומטרתם היא לשפר את הנראות האסתטית. ניתוחים אלו דורשים רופא מומחה ומיומן, הרבה יותר מניתוחים או טיפולים אסתטיים אחרים. בעיקר משום שהם נעשים באזור רגיש ומרכזי כמו הפנים שלנו.

חשוב להבדיל בין טיפולים אסתטיים בפנים שאינם דורשים התערבות כירורגית ואינם ניתוחיים, כמו הזרקות בוטוקס, הזרקות שומן עצמי לפנים, חומצה היאלורונית ועוד – לבין ניתוחים פלסטיים שהינם הליכים ניתוחיים עם כל המשתמע מכך.

אילו סוגי ניתוחים פלסטיים בפנים קיימים?

ישנם סוגים רבים של ניתוחי פנים, אשר שונים בצורה בה הם נעשים, במקום בו הם מבוצעים וכמובן במטרה שלשמה הם מתקיימים. עם זאת, פעמים רבות מטופלים בוחרים לשלב בין ניתוחים שונים גם בשביל 'לחסוך' הרדמה נוספת וגם לשם קבלת תוצאות הרמוניות יותר.

הנה כמה מניתוחי הפנים הפלסטיים הפופולריים ביותר:

ניתוח אף: ניתוחי אף מתחלקים לניתוחים פונקציונליים – שמטרתם לטפל במעבר האוויר באף ולוודא מעבר נקי וללא הפרעות, ולניתוחים אסתטיים – אשר מטרתם היא לשפר את מראה האף. כאמור, פעמים רבות ניתן ורצוי יהיה לשלב בין הניתוחים. המטרה העיקרית בניתוח אף תהיה להתאים את גודל וצורת האף לתווי הפנים של המטופל.

ניתוח מתיחת פנים: ניתוח מתיחת פנים מוכר גם בתור ניתוח הרמת פנים. מטרת הניתוח היא לשוות לפנים מראה צעיר, רענן ונינוח יותר אשר יתאים לרצונותיו של המטופל או המטופלת. ניתוח מתיחת פנים, הוא אחד הניתוחים הפופולריים ביותר מבין הניתוחים הפלסטיים בפנים והוא דורש מיומנות גבוהה ודיוק רב מצד הרופא המנתח.

ניתוח מתיחת צוואר: מטרתו של ניתוח מתיחת צוואר, היא לשוות לצוואר בעל מראה עייף ומבוגר, מראה צעיר ורענן יותר שיחמיא וידגיש את תווי הפנים. הניתוח נעשה על ידי טיפול והסרה של עודפי שומן ועור, סנטר כפול או מה שנקרא 'מיתרים' המופיעים לצידי קו האמצע של הצוואר.

בין הניתוחים הפלסטיים הנוספים בפנים, ניתן למצוא ניתוחי עפעפיים, ניתוח הרמת גבות, ניתוח הצמדת אוזניים, ניתוח עיצוב הסנטר באמצעות שתל ועוד.

ניתוח פלסטי בפנים – מחיר ששווה לשלם

ניתוחים פלסטיים בפנים צברו תאוצה והופכים פופולריים יותר ויותר ככל שהשנים נוקפות. מחיר ניתוח פלסטי בפנים הינו נתון שמשתנה בין סוגי הניתוחים השונים, אך חשוב לדעת שגם מחירו של אותו ניתוח בדיוק עלול להשתנות מסיבות שונות כמו הרופא המנתח, מצב המטופל, מורכבות הניתוח ועוד.

מחיר ניתוח פלסטי בפנים יכול להתחיל בסכום של כ-10,000 ₪ ויכול להגיע עד כ-50,000 ₪ ויותר.

למה בחירת הרופא המנתח היא הדבר החשוב ביותר?

אתן מתלבטות, חולמות, מייחלות ולבסוף אוזרות אומץ והולכות לקראת ניתוח פלסטי בפנים. אך בחירת הרופא המנתח היא צעד שיכול להשפיע באופן מהותי על תוצאות הניתוח הפלסטי אשר לפניו אתן עומדות.

הבחירה בד"ר אריאל טיסונה היא לא רק בחירה בניסיון ובמקצועיות, היא גם לא רק בחירה במומחה בכירורגיה פלסטית ומשחזרת. אלא היא גם בחירה ברופא שיקשיב לך, שחשוב לו להבין את רצונותייך, להסביר בצורה כנה על סיכויי ההצלחה ולתת את הכל בכדי שאחרי הניתוח, תוכלי סוף סוף גם את – להסתכל במראה ולחייך.